ابزار بررسی محتوای تکراری

آنالیز رایگان سئو سایت

بررسی محتوای تکراری

Paste (Ctrl + V) your article below then click Check for Plagiarism!



Captcha

Maximum 1000 words limit per search.
Total Words: 0

Checking...

بررسی محتوای تکراری

حتما در نگارش مطالب خود از ابزار بررسی محتوای تکراری استفاده کنید ، زیرا اگر عمدا هم این کار را انجام ندهید ، امکان تشابه مطالب با وب سایت های دیگر و در نتیجه جریمه شدن توسط گوگل وجود دارد. محتوای تکراری یکی از مخرب ترین فاکتورهای جریمه سایت ، افت رتبه در گوگل و از بین رفتن زحمات شما در فرآیند سئو سایت می باشد. گوگل ، درج محتوای تکراری را دزدی و اقدامی ناپسند می داند.

این ابزار حتی در بررسی تکراری بودن ، مطالب و تحقیقات و پژوهش های علمی نیز کاربرد دارد و در صورت وجود مشابهت یک مقاله در گوگل آن را به محققین و دانشجویان ارائه خواهد داد.

تشخیص محتوای تکراری در اینترنت

استفاده از محتوای تکراری  یک مشکل جدی و رو به افزایش در اینترنت است. هر لحظه امکان دارد فردی مطالب شما را کپی کند و بر روی وب سایت خود قرار دهد
اما نگران نباشید ، گوگل هوشیار تر از این حرفهاست. افرادی که وقت و انرژی خود را صرف ایجاد محتوای جدید می کنند همیشه نتیجه مثبتی خواهند گرفت. اما نکته اینجاست که هرگز نباید مطالب را از سایت های دیگر کپی کنید و یا مشابهتی میان محتوای شما و مطالب موجود در وب باشد.
ابزار تشخیض محتوای تکراری به عنوان یک سرویس رایگان برای رفع این مشکل به شما کمک خواهد کرد.

ابزار تشخیص محتوای تکراری چگونه کار می کند؟

شما به راحتی می توانید مطالب مد نظر خود را در باکس مربوطه کپی نمایید. این ابزار در سریعترین زمان ممکن و باتوجه به حجم و تعداد کلمات ، متن را بررسی می کند و با مطالب موجود در سراسر وب مقایسه خواهد کرد. در صورتی که کوچکترین مشابهتی میان مطالب شما با سایر وب سایت ها وجود داشته باشد ، مشخص خواهد شد.  هرچقدر که مطلب طولانی تر باشد ، مدت زمان آنالیز بیشتر خواهد بود.

گاهی امکان دارد کاملا سهوا ، شما محتوا و جملاتی را بنویسید که مورد مشابهی از آن در سایت های دیگر از قبل وجود داشته باشد. در این صورت اصالت کل محتوای سایت شما زیر سوال می رود ، پس استفاده از ابزار بررسی محتوای تکراری شدیدا توصیه می شود.

موتورهای جستجو دوست ندارند محتوای کپی شده و مشابه را مشاهده کنند ، این مورد برای کاربران نیز صادق است ، آنها هم علاقه ای به مشاهده مطالب تکراری با دو آدرس متفاوت ندارند. در این مواقع ، موتورهای جستجو سعی می کنند محتوای اصلی را مشخص کنند ، پس url  این مطلب را در نتایج جستجو نشان می دهند و مطلب تکراری را کاملا از نتایج حذف می کنند. در گوگل این وظیفه بر عهده الگوریتم پاندا است.